• (Android/iOS) My Factory Tycoon - Idle Game krāpšanās kods glitch primogems

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ My Factory Tycoon - Idle Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ My Factory Tycoon - Idle Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ krāpšanās kods glitch primogems ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ My Factory Tycoon - Idle Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Automātiski nesaglabājas mākonī!!!!! Pirkumi, ko veicu tagad, ir pilnībā pazuduši! Kāpēc man ir manuāli jāsaglabā, ja katrs pārējais to dara automātiski!?! Ir 2021., nevis 1999. gads! Pirkumu atjaunošanas poga burtiski NEKO citu nedara. Kāda krāpniecība!

    Lēns! Ļoti lēns progress! Pat jūs iztērējāt naudu, lai iegādātos stimulu, tas joprojām ir ļoti lēns un dārgs jauninājums

    man tas patīk. spēle

    Dynamons World رول پلیئنگ ighs

    My Factory Tycoon - Idle Game Simulasi dlf

    Laba spēle bērniem

    My Factory Tycoon - Idle Game Simulasi dlf

    Mana pieredze ar šo spēli ir diezgan īsa, taču turēšana un grūstīšanās, lai jūs tērētu vai skatītos reklāmas, ir tik kaitinoša. Pati spēle ne vienmēr ir laba vai slikta, man patīk labi dīkstāves klikšķinātāji, un tas ir pieņemami, taču nevajadzīgā juceklis, ko rada papildu uzspiešana, ir pārāk daudz. Tas nejūtas kā "mana rūpnīca", bet gan "jūsu reklāmu stends"

    Tā ir ļoti laba rūpnīcas spēle, man patīk šāda veida spēles

    夢のファクトリー シミュレーション roxa

    Kā jau citi ir norādījuši, progress palēninās gandrīz līdz apstājas pēc dažām spēlēšanas dienām. Stratēģija ir acīmredzama: tas sākas jautri, un, tiklīdz esat saderinājies, jūs varētu būt vairāk gatavs tērēt naudu. Nu es nevēlos tērēt naudu, tāpēc, nē, paldies.

    Šķiet diezgan labs un nav pārāk smags

    Šī spēle ir ļoti ļoti laba spēle.

    Varētu dažas dienas, tad pajautā. Ir diezgan dīvaini jautāt, kad es tikko spēlēju 5 sekundes. Bet kopumā ir labi

    Es pat neesmu dusmīgs uz spēli kopumā. Tas ir patiešām jautri, un man nav bijušas nekādas lielas problēmas ar spēli. Mana problēma ir ar klaju kultūras piesavināšanos, kas man liek justies ārkārtīgi neērti. Ar atjauninājumu, kas tika veikts tieši pirms šī, viņi pievienoja funkciju, kas ļauj izveidot savu priekšnieku un ietērpt viņus pelnošos tērpos. Jo īpaši mana problēma ir ar hip-hop, hanbok, sinbad un Saūda Arābijas tērpiem. Tā kā priekšnieks ir balts, es jūtos ļoti neērti kultūras piesavināšanās dēļ

    Šī ir laba spēle, man patīk šī spēle

    Spēlēt ir tik forši un interesanti, bet es domāju, ka tā vietā, lai padarītu to uz visiem laikiem par 11 dolāriem, vajadzētu būt 13 dolāriem, ja jūs varat to darīt, kad vien vēlaties, bet es tik un tā piešķiršu 5 zvaigznes.

    Tiešām nenovērtēju tik daudz, viena no sliktākajām dīkstāves spēlēm. Tikai mazliet blāvi.

    Tā ir spēle, kurā tika pieliktas lielas pūles. Par to ir jāatzīst izstrādātāji. Tomēr, ja jūs nemaksājat, tas ir paredzēts tikai tam, lai liktu jums skatīties reklāmas. Daudz reklāmu. Viņi burtiski vada jūs ar šīm muļķīgajām bultiņām, stimuliem un paziņojumiem, lai liktu jums skatīties reklāmas. Tas ir kā piedāvājums, no kura nevar atteikties. Dienas beigās, ja vēlaties gūt panākumus, nemaksājot, jūs pavadīsit vairāk laika, skatoties reklāmas, nevis spēlējot spēli. Labākajā gadījumā varat brīvi spēlēt ar reklāmu kodumu, ja jums tas nav iebildumi, tad mēģiniet to darīt, ja jūs to darāt, netērējiet savu laiku un pārejiet uz nākamo.

    Rly jautri un vienkārši laba spēle

    Tas ir labi

    Šī vidējā spēle no 10 līdz 8

    Pārāk daudz reklāmu, es vēlos redzēt savas rūpnīcas progresu, bet man nepatīk reklāmu lauksaimniecība.

    My Factory Tycoon - Idle Game Simulasi dlf

    Jauks darbs

    Sveiki, lejupielādējot, tātad es esmu, es esmu uz I nedod zvaigznes

    Laika tērēšana, bet labā nozīmē

    Pagaidām laba spēle, bet es rakstīšu vēlreiz, ja tā sniegs reklāmas bez manas piekrišanas.

    Tas nekas. Sākums ir lielisks. Daudz ko darīt. Jūtas kā progress. Tad jūsu vājā vieta vienmēr ir iepakojuma un piegādes dēļ, jo tam ir tikai viena vieta. Tam ir nepieciešama lielāka atlīdzība par jaunināšanu, nekā tas ir. Turklāt, lai tās uzlabotu, ir jāvāc ne tikai kartes, bet arī īpašas monētas. Jūs varat iegādāties kartes, bet monētas ir ļoti nejaušas un ļoti maz. Nav laba sajūta, kad nevarat jaunināt lietas, kuru reklāmas skatījāties.

    Man ļoti patīk spēle, bet tā izskatās pēc weed inc, taču, izņemot to, tā ir patiešām lieliska spēle

    Bruto

    Ļoti laba spēle pēc pāris minūtēm es dabūju daudz naudas

    Kaut kas ir slikti un kaut kas ir labs

    Tā ir diezgan laba spēle, ja godīgi, man ļoti patīk spēle

    Tas ir jautri, un es tikko sāku, un neparādās nejaušas reklāmas

    Lieliska lietotne. Es to izbaudu.

    Šī ir ļoti garlaicīga spēle

    Labi spēle, diezgan grūti saprotama, bet tā ir vienkārša, kad esat to apguvis

    laba spēle man vienkārši patīk

    Vienkārši relaksējošs un mierīgs un patiešām jautri

    Tā ir patiešām jautra un aizraujoša spēle

    My Factory Tycoon - Idle Game Simulasi dlf

    Ļoti laba spēle

    Ļoti laba spēle

    Laba spēle, bet man nepatīk tas, ka jums ir jāizmanto dimanti, jo tie beidzas tik ātri, un tad viss, kam jums ir nepieciešami dimanti, jums ir jāizmanto reālā dzīve

    Daudz jautrības! Arī reklāmas nemet rīklē!

    My Factory Tycoon - Idle Game Simulasi dlf

    Tiešām jautra un aizraujoša spēle. Bez kavēšanās, bez kļūmēm, jauka māksla un patiešām relaksējoša. 10\10 jauna iecienītākā spēle šajā mēnesī.

    Loti forša spēle rekomendēju(pats~pati nepamanīsi ka tev jau līdz otrai arēnai.)

    Tā jautri sanāca viegli spēlēt labu laiku garāmgājēju es iesaku

    Tā nav daudz afk spēle, bet jautra

    Ne pārāk patīkami

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :